ZAJĘCIA ONLINE – INFORMACJE DLA UCZESTNIKÓW

 

Instrukcja dla korzystających z komputera stacjonarnego lub laptopa. Trzeba:

  1. wejść na stronę  https://zoom.us/
  2. założyć konto, wybierając z górnego paska „Sign up, it’s free” a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami na ekranie. Proszę zapisać nazwę użytkownika w następujący sposób: nazwa grupy – imię ucznia – pierwsza litera nazwiska, np. P4 Julia K
  3. pobrać program Zoom ze strony: https://zoom.us/download
  4. zalogować się w tej aplikacji, wybierając opcję „Sign in”
  5. przejść do zakładki „Contacts” w górnej części okna
  6. kliknąć przycisk „+”, a następnie „Add a contact”
  7. w polu zaproszenia wpisać adres email: helikon@home.pl i zatwierdzić „Add contact”.

 

Instrukcja dla korzystających z tabletu lub telefonu komórkowego. Trzeba:

  1. w Sklepie Play/Apple Store wpisać „zoom” i zainstalować tę aplikację
  2. otworzyć Zoom i założyć w nim konto, wybierając „Sign Up”, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami na ekranie. Proszę zapisać nazwę użytkownika w następujący sposób: nazwa grupy – imię ucznia – pierwsza litera nazwiska, np. P4 Julia K
  3. zalogować się w tej aplikacji, wybierając opcję „Sign in”
  4. zaprosić mnie, klikając „Add a contact” i wpisując adres email: helikon@home.pl

 

W razie ewentualnych problemów proszę o kontakt. Życzę powodzenia 🙂

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *